Bestelling en Bezorging

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen op HSDSonline.nl is heel gemakkelijk. Zoek het artikel van uw keuze en voeg het toe aan uw winkelkarretje. Wanneer u klaar bent met winkelen, klikt u rechtsboven op uw winkelkarretje op de knop ”Koop nu”. U kunt uw bestelling controleren en het bestelproces voortzetten. In de volgende stappen wordt gevraagd u te registreren. Wanneer uw account bevestigd is, kunt u online afrekenen en de bestelling afronden.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestelt u voor 17:00 uur Nederlandse tijd, dan kunnen wij bijna alle artikelen dezelfde dag bezorgen tot 18:30 uur Surinaamse tijd in groot Paramaribo. Uw familie, vrienden of kennissen waar u uw bestelling wil laten bezorgen in Suriname worden door ons gebeld om een bezorgafspraak te maken. De bestelling wordt dan bezorgd op de datum en tijdstip wat voor hen het beste uitkomt.

Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?

Als uw bestelling geplaatst is krijgt u van ons een e-mail met de bevestiging van uw bestelling. Daarnaast krijgt u een afsluitende pagina te zien waarop u bedankt wordt voor de bestelling. Ziet u deze pagina niet? Dan is uw bestelling niet gelukt. Neem in dat geval contact met ons op via info@hsdsonline.nl op Facebook op: ADRES NIEUWE FACEBOOK NL door het sturen van een privé bericht of door ons te bellen/ whatsappen tijdens kantooruren op +316 37776656.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Per bestelling hanteren we 2,50 euro afhandelingskosten/administratiekosten. Wilt u uw bestelling met spoed laten bezorgen (binnen drie uur uw bestelling op het juiste adres in Suriname) dan vragen wij 10,00 euro.

Mijn product is defect aangekomen, wat moet ik doen?

U heeft na ontvangst 7 dagen de tijd om het product te controleren op fabrieksmankementen en/of defecten en voor het verstrijken van deze periode te melden bij HSDS NV.  Het product wordt dan teruggehaald en na controle en overleg wordt het vervangen door een nieuw exemplaar.

Kan ik een uitverkocht artikel reserveren?

Het is helaas niet mogelijk een tijdelijk uitverkocht artikel te reserveren. De meeste artikelen uit onze webstore zijn ook verkrijgbaar in onze fysieke winkels. Indien op voorraad kunt u het betreffende artikel daar aanschaffen. Houdt de webstore in de gaten om te zien wanneer het product online weer verkrijgbaar is.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?

Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt de bestelling na ontvangst wel gratis terugsturen. Zie hiervoor de retourvoorwaarden.

Betaling

Hoe kan ik betalen in de webstore?

U kan betalen met iDEAL, PayPal of creditcard.

Hoe weet ik of ik betaald heb?

Wanneer u als betaalmethode voor iDEAL heeft gekozen is uw bestelling betaald wanneer het geld van uw rekening is afgeschreven. Wanneer u ervoor kiest om via creditcard te betalen wordt het bedrag geïncasseerd nadat de bestelling geleverd is.

Zijn mijn gegevens beveiligd?

U betaalt bij HSDS in onze beveiligde SSL-omgeving.

Wanneer wordt het geld van mijn rekening afgeschreven?

Als u met iDEAL betaalt wordt het geld van uw rekening afgeschreven zodra u de betaling bevestigt in de betaalomgeving van uw bank. Bij uw betaling door middel van creditcard wordt het bedrag geïncasseerd nadat de bestelling geleverd is.

Ontvang ik een orderbevestiging/factuur?

Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, u ontvangt een orderbevestiging in uw inbox. Indien deze niet in uw inbox te zien is deze hoogstwaarschijnlijk in uw SPAM-inbox. 

Ontvang ik een papieren factuur?

Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, u ontvangt een betaalbevestiging in uw inbox.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Nee, u betaalt voor uw bestelling direct online.

Ruilen en Retourneren

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Bij levering bij ieder product dat niet naar uw smaak of wens is dient u direct na ontvangst te melden en het product retour te sturen door dit aan te geven aan de bezorger van HSDS zodat deze onmiddellijk weer meegenomen kan worden. U heeft na ontvangst 7 dagen de tijd om het product te controleren op fabrieksmankementen en/of defecten en voor het verstrijken van deze periode te melden bij HSDS NV. Het product wordt dan teruggehaald en na controle en overleg wordt het vervangen door een nieuw exemplaar. Kijk voor de uitgebreide voorwaarden bij Het Retourbeleid.

Mijn product past niet of bevalt niet, wat moet ik doen?

Bij levering bij ieder product dat niet naar uw smaak of wens is dient u direct na ontvangst te melden en het product retour te sturen door dit aan te geven aan de bezorger van HSDS zodat deze onmiddellijk weer meegenomen kan worden. Kijk voor de uitgebreide voorwaarden bij Het Retourbeleid.

Overige Vragen

Ik ben mijn inloggegevens vergeten... wat nu?

Bent u uw wachtwoord kwijt of vergeten? U kunt klikken op https://hsdsonline.nl/my-account-2/lost-password/ voor een nieuw wachtwoord. Hierbij zult u eerst uw gebruikersnaam of emailadres moeten invoeren ter verificatie en wordt u een mail toegestuurd met verdere instructies.

Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen in de HSDS webstore?

Ja, u heeft een account nodig om te bestellen op HSDSonline.nl. Deze kunt u eenvoudig aanmaken door te klikken op https://hsdsonline.nl/my-account-2/

Wat is de regeling met betrekking tot garantie?

De garantievoorwaarden gaan in op de dag van aanschaf (factuurdatum) en zijn alleen geldig op vertoon van de originele bon. Wij geven standaard geen garantie op waterfilters en luchtfilters, batterijen, opladers, remote controls , adapters, usb sticks, SD/XD/Memory Cards, niet-elektrische consumentenproducten, special orders en bij virus downloads. Kijk voor de uitgebreide voorwaarden bij De Garantievoorwaarden.

X